, ,

Πάγκος της κουζίνας - Breakfast area

11/22/2012 01:54:00 PM


Μου αρέσει να δημιουργώ ζώνες στο σπίτι , ειδικά στην κουζίνα, ανάλογα με την χρήση που εξυπηρετούν. Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας μια από τις πιο αγαπημένες μου ζώνες.  Την ζώνη πρωινού!Υπάρχει μια γωνία αρκετά μεγάλη στον πάγκο της κουζίνας μου που την έχω αφιερώσει στο πρωινό και όχι μόνο. Breakfast area.

Συσκευές που χρησιμοποιώ καθημερινά , όπως η καφετιέρα, η φρυγανιέρα και ο βραστήρας έχουν βρει την μόνιμή θέση στον πάγκο της κουζίνας.
Επίσης έχω πρόχειρα σ' ένα ράφι πάνω από τον πάγκο, τις καθημερινές κούπες του καφέ και τρία μπολ με ζάχαρη, καφέ και τσάι αντίστοιχα.
Επίσης το ψυγείο και ο φούρνος είναι ακριβώς δίπλα όποτε ότι χρειάζομαι είναι εύκολα να τα βρω.





Το ράφι το πρόσθεσα πριν μερικούς μήνες και είναι από γυψοσανίδα. 
Εξοικονόμηση χώρου!




Σ' ένα δίσκο κρατάω πρόχειρα τα μπισκότα, το μέλι και την μαρμελάδα.






 Έχω αδυναμία στα κουτιά συσκευασίας!

Εσείς έχετε "ζώνες" στο σπίτι σας?


Μοιράζομαι αυτό το post με

Salt tree

share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

4 Σχόλια


  1. I love organisation too! I also have everything divided into sections! Love how you did it ;)
    You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    ReplyDelete
  2. Hi Maria, very nice breakfast area! Everything is so pretty! I like the pink boxes and the green buisquits box. Thank you so much for the lovely comment and following back:) I hope we stay in touch.
    happy sunday:)
    kisses chris

    ReplyDelete
  3. Πολύ ωραία τα έχεις οργανώσει!
    Κι εμένα μου αρέσουν πολύ τα κουτιά.

    ReplyDelete
  4. Είσαι φοβερή! Εντυπωσιάστηκα με την οργάνωση σου! Τα μεταλλικά κουτάκια πολύ αγαπημένα! Μπράβο!! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!!

    ReplyDelete

I heart comments !!!