,

Πέντε πράγματα στο σπίτι που πρέπει να είναι πάντα τακτοποιημένα

11/14/2013 02:05:00 PM


Η ακαταστασία με τρελαίνει και μου παίρνει όλη την ενέργεια . Αλλά όσο και να προσπαθείς, ειδικά όταν υπάρχουν μικρά παιδιά στο σπίτι, δεν μπορούν να είναι όλα στην εντέλεια. Υπάρχουν όμως πέντε πράγματα που αν είναι τακτοποιημένα νιώθω πιο οργανωμένη και πιο ήρεμη. Μου δίνουν την αίσθηση ότι το σπίτι είναι συγιρισμένο και μπορώ να λειτουργήσω πιο εύκολα.


  • Στρωμένα κρεβάτια. Όταν τα κρεβάτια είναι στρωμένα τα υπνοδωμάτια είναι κατά το ήμισυ συγιρισμένα. 

  • Καθαρός νεροχύτης. Ειδικά αν η κουζίνα είναι ενιαία με το σαλόνι επιβάλλεται. (όπως στην περίπτωση μου) Όταν ο νεροχύτης είναι καθαρός και δεν περιέχει άπλυτα πιάτα η κουζίνα είναι πολύ πιο εύκολο να μαζευτεί. Προσπαθώ μόλις πηγαίνω κάτι λερωμένο στον νεροχύτη να το πλένω ή να το βάζω στο πλυντήριο πιάτων αμέσως. Επίσης εάν δεν έχω σκοπό να το πλύνω εκείνη την στιγμή το μουλιάζω για να μην στεγνώσουν οι λεκέδες και χρειαστώ τον διπλάσιο χρόνο να το πλύνω.

  • Μαξιλάρια καναπέ. Όταν τα παιδιά μου ήταν πιο μικρά τα διακοσμητικά μαξιλάρια του καναπέ τα είχα εξαφανίσει , γιατί είχα βαρεθεί να τα μαζεύω από το πάτωμα . Πάντα έβρισκαν τα μαξιλάρια πιο ενδιαφέροντα από τα παιχνίδια τους : D             Τώρα που έχουν ξαναβρεί την θέση τους πάνω στον καναπέ, ένα απλό τίναγμα για να βρουν το αρχικό τους σχήμα και ο καναπές είναι έτοιμος.

  • Η χαρτούρα. Ο μεγάλος μου εφιάλτης. Πρέπει να γράψω ένα post αποκλειστικά για την αντιμετώπιση της χαρτούρας σ' ένα σπίτι. Τέλος πάντων. Αν υπάρχουν περιοδικά, αλληλογραφία και οτιδήποτε άλλο σε χαρτιά τριγύρω φροντίζω να τα μαζέψω μόλις δεν τα χρειάζομαι. Η χαρτούρα είναι σαν την Λερναία Ύδρα και μπορεί να σε "πνίξει" γρήγορα.



  • Τα σκουπίδια. Μόλις γεμίσουν οι σακούλες σκουπιδιών και ανακύκλωσης όσο πιο γρήγορα γίνεται πάνε (είτε αγγαρεύω κάποιον άλλον ή τα πηγαίνω εγώ) στους κάδους περισυλλογής.
Αυτά τα πέντε πράγματα στο σπίτι φροντίζω να τα κάνω πάντα και οι υπόλοιπες δουλειές γίνονται πιο εύκολα. Εσάς πoιά πράγματα σας κάνουν να είστε πιο οργανωμένες;


share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

0 Σχόλια

I heart comments !!!