, ,

Χριστουγεννιάτικο decor .Οι πρώτες φωτογραφίες.

11/19/2013 01:41:00 PM


Φέτος έχω την αίσθηση ότι γύρω μου σιγά σιγά όλοι έχουν αρχίσει να στολίζουν νωρίτερα. Τα μαγαζιά, οι δρόμοι τα σπίτια.Συνήθως στολίζω για τα Χριστούγεννα γύρω στα τέλη Νοεμβρίου με αρχές Δεκέμβρη. Φέτος ξεκίνησα και εγώ νωρίτερα Τα παιδάκια μου εδώ και δεκαπέντε μέρες με ρωτάνε κάθε μέρα "Μαμά θα στολίσουμε σήμερα;" όποτε είπα να αρχίζω να στολίζω από τώρα. 

Σήμερα θα μοιραστώ κάποιες πρώτες φωτογραφίες από τις γιορτινές μας διακοσμήσεις . Τα περισσότερα πράγματα τα  έφτιαξα μόνη μου με υλικά που είχα ήδη στο σπίτι. (DIY)



Καλώς ήλθατε...




Η κονσόλα της εισόδου φόρεσε και αυτή τα γιορτινά της. Φέτος τα χρώματα που θα κινηθώ θα είναι το κόκκινο και το χρυσό.


Αυτά προς το παρόν.
Εσείς ξεκινήσατε με τις Χριστουγεννιάτικες διακοσμήσεις σας;
Άντε να μπαίνουμε σιγά σιγά όλοι στο κλίμα.
Τρίαντα πέντε μέρες και σήμερα μέχρι τα Χριστούγεννα...

share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

2 Σχόλια

  1. ωωω τι όμορφα που είναι όλα!! κόκκινο και χρυσό επιλέγω κι εγώ για τα στολίδια xixi και να φανταστείς είμαι παναθα.. λατρεύω το κλίμα του Δεκέμβρη!! όλα γιορτινα και στολισμένα :D

    ReplyDelete

I heart comments !!!