,

Δίσκος σερβιρίσματος για την όργάνωση στο μπάνιο

5/10/2014 07:19:00 PM




Θέλω τα πράγματα στο μπάνιο μου να είναι τακτοποιημένα πάντα! ΄Οπως έχω αναφέρει σε παλιότερο  post   μου θέλω η επιφάνεια γύρω από τον νιπτήρα να είναι καθαρή και ελεύθερη από αντικείμενα.

Παλιά τα πράγματα που χρειαζόμουν καθημερινά, τα είχα δίπλα από τον νιπτήρα αποθηκευμένα σ'ένα δίσκο και σε ένα καλαθάκι! Χρειαζόμουν κάτι πιο ωραίο αισθητικά και έτσι βρήκα μια πολύ ωραία ιδέα στο διαδίκτυο! Ένα cake stand ή αλλιώς δίσκο σερβιρίσματος!

Έψαχνα να βρω κάτι σε μεταλλικό και με επίπεδες πιατέλες και όχι με καμπύλη, (για να μπορούν να σταθούν τα πράγματα)! Βρήκα αυτό το stand σένα μαγαζί που πουλά είδη συσκευασίας και ήταν αυτό που έψαχνα! Είναι πολύ πρακτικό γιατί έχω ότι χρειάζομαι κοντά μου και χώρίς να είναι απλωμένα παντού και είναι όλα εύκολα προσβάσιμα




Όλα τα καλλυντικά μαζεμένα!



Πριν




Μετά




Σας εύχομαι ένα πανέμορφο Σαββατοκύριακο!!!



I'm sharing

I heart organizinging















share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

4 Σχόλια

  1. Ομορφα καί νοικοκυρεμένα Μαρία μου!!Πολύ χρήσιμη η ιδέα σου!
    Χρόνια πολλά!!Νά σέ χαίρονται!!Πολλά φιλάκια!

    ReplyDelete
  2. Πολυ καλή ιδέα .. Θελω να πάρω και εγω ένα παρόμοιο για να βάζω τα βερνίκια μου :)

    ReplyDelete
  3. Woww.....that's a GREAT idea, and it's lovely and very useful! Did you make it by yourself? If so, you're very talented!!
    Thank you so much for stopping by! Hope you're having a happy day and have wonderful week<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    ReplyDelete
  4. Πολύ όμορφο!
    Τι σύμπτωση! Αυτές τις μέρες πειραματιζόμαστε με βάσεις για τα σαμπουάν.

    ReplyDelete

I heart comments !!!