,

Φθινωπορινό DIY στεφάνι και decor

10/09/2014 06:19:00 PM




Τα διακοσμητικά στεφάνια μου αρέσουν πολύ! Όχι μόνο για τα Χριστούγεννα και την Πρωτομαγιά, αλλά και για το φθινόπωρο - χειμώνα και για το καλοκαίρι!
Μου αρέσει ο επισκέπτης που έρχεται σπίτι να αντικρίζει, με το που μπαίνει, κάτι ωραίο !



Τα διακοσμητικά στεφάνια τα φτιάχνω μόνη μου και πολλές φορές φτιάχνω και τα προσφέρω και ως δώρο σε φίλες μου! Φέτος έφτιαξα ένα απλό στεφάνι σε γήινους τόνους με μικρές πορτοκαλί πινελιές.  Είναι κάτι πολύ εύκολο και χωρίς να είναι χρονοβόρο!

Τα υλικά είναι λίγα και  εύκολα να τα προμηθευτούμε! Με καλή διάθεση και φαντασία μπορούμε να δημιουργήσουμε πολύ ωραία στεφάνια που να ταιριάζουμε στο δικό μας προσωπικό στυλ.

Εγώ χρειάστηκα μία βάση για στεφάνια, ξύλα κανέλας , κορδέλα από λινάτσα, αποξηραμένα λουλούδια και φρούτα, κουκουνάρια και θερμική κόλλα σιλικόνης!




Σας αρέσει το στεφάνι που έφτιαξα;




Παρακάτω κάποια άλλα χειροποίητα στεφάνια που μου αρέσαν πολύ για να πάρετε μερικές ιδέες ακόμη!






Απλό και σικ!


Από τα αγαπημένα μου!



I'm sharing this post with :

share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

1 Σχόλια

  1. Καλησπέρα Μαρία μου!!Πανέμορφο καί άκρως Φθινοπωρινό τό στεφανάκι σου!!Πολύ μού άρεσε!!
    Αλλά καί αυτό μέ τίς μικρές κολοκύθες πολύ χαριτωμένο!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!

    ReplyDelete

I heart comments !!!